
Moto-Fitting: Indywidualne Ustawienie Ergonomii Twojego Motocykla
Dobitnie czujesz, że coś Cię blokuje / ogranicza / boli i tym samym nie czujesz się dobrze i pewnie na swoim motocyklu podczas jazdy? Jest Ci na nim niewygodnie? Po całym dniu na torze coś Ci wiecznie dolega? Bolące plecy, szyja, nogi, dłonie, nadgarstki… to problemy, które poznał absolutnie każdy motocyklista torowy. Niektórzy walczą z nimi od wielu sezonów, albo raczej od początku swojej kariery na torze. W większości przypadków winne jest przygotowanie fizyczne lub zła technika jazdy ridera – „wiszenie” na kierownicy, trzymanie jej kurczowo, słabe nogi, brak rozciągnięcia, jazda na sztywno, z przysłowiowym kijem w czterech literach, nadmierne „wyciąganie się” na siłę, by tylko zaliczyć upragnione „kolanko” – ba, nawet patrzyć można źle. Technicznie poprawna jazda na motocyklu nie jest taka prosta i oczywista – wręcz przeciwnie. Dla człowieka jest czymś fundamentalnie nienaturalnym. Ale nie każdy zdaje sobie sprawę, że źródłem tych trudności równie często nie jest brak odpowiedniej wiedzy, techniki czy ograniczenia naszego ciała, a cóż… potencjalnie prozaiczny błąd: jazda na motocyklu, który nie jest dopasowany do naszej indywidualnej budowy (wzrost, waga, długość tułowia, kończyn), kończąc choćby na stylu jazdy.
Jazda na maszynie o standardowych ustawieniach jest jak próba biegania maratonu w za małych butach. Można, ale jest to nieefektywne, bolesne i jest to prosta droga do kontuzji i blokad – psychicznych i fizycznych.

Ukryty Wróg Twojego Progresu: Dlaczego Złe Ustawienia Cię Ograniczają?
Ta usługa w naszej ofercie zrodzona jest z praktycznej potrzeby naszych kursantów – przez lata obserwujemy, jak riderzy inwestują w treningi, jednocześnie nieświadomie walcząc z własnym sprzętem. Efekty szkoleń, nawet na naszym zaawansowanym symulatorze, są przez to mocno ograniczone. Ten czynnik często wychodzi w trakcie rozmów i ustaleń na szkoleniu, że choćby „o – na moim tak nie umiem”. Nic dziwnego, skoro okazuje się, że kierownica jest do samego przodu, a podnóżki do tyłu i w efekcie – nie mamy podparcia ze strony naszych nóg, a góra ciała nie ma jak skierować się do zakrętu, bo kierownica jest wysunięta do samego przodu. Nie mówiąc o tym jak wtedy w ogóle operować manetką gazu czy dźwigniami…
Nieoptymalna ergonomia motocykla prowadzi bezpośrednio do:
- Dyskomfortu i bólu: Nieprawidłowa wysokość i kąt ustawienia kierownicy czy podnóżków zmusza Twoje ciało do nienaturalnej pozycji. Skutkuje to bólami i ograniczeniami ruchomości, które odbierają całą przyjemność z jazdy.
- Problemów z kontrolą: Źle dobrana wysokość dźwigni hamulca i sprzęgła to częsta przyczyna bólu dłoni i nadgarstków, co pogarsza precyzję operowania gazem i hamulcem.
- Poważnych błędów w technice: Zła pozycja często zmusza do nieświadomego opierania ciężaru ciała na kierownicy. To jeden z najczęstszych powodów groźnych uślizgów przedniego koła, czego zwiastunem jest choćby ból rąk po jeździe (uczucie „napompowanych” rąk jak na siłowni) oraz narowistość (niestabilność) w zachowaniu motocykla.
- Ograniczenia potencjału: Zamiast skupiać się na nitce toru i technice jazdy, Twoja uwaga jest rozproszona przez walkę z motocyklem i własnym dyskomfortem.

Przedstawiamy Moto-Fitting – Klucz do Twojej Optymalnej Pozycji
Nasza nowa (przynajmniej oficjalnie) usługa to motocyklowy odpowiednik „bike-fitting” – profesjonalna sesja, podczas której dopasujemy Twój motocykl torowy idealnie do Twoich gabarytów, stylu jazdy i potrzeb.
Przyjeżdżasz do nas ze swoim motocyklem, a my w trakcie godzinnej sesji skupiamy się na ustawieniu wszystkich kluczowych, regulowanych komponentów:
- Kierownicy (clip-onów): Regulacja wysokości i kąta dla optymalnego ułożenia rąk i tułowia.
- Podnóżków akcesoryjnych: Ustawienie ich wysokości i odległości, by zapewnić stabilne podparcie i swobodę ruchów.
- Dźwigni hamulca, sprzęgła i zmiany biegów: Precyzyjne dopasowanie wysokości i odległości, aby zapewnić komfort i błyskawiczną reakcję.
- Wszystkich innych regulowanych elementów w danym motocyklu
Celem jest stworzenie jedności między Tobą a maszyną. Może się okazać, że problemy, z którymi zmagałeś(-aś) się od lat, znikną po tej jednej, z pozoru prozaicznej regulacji.
*Pamiętaj również o pełnym ubiorze torowym – ten zabieg ma największy sens, gdy masz ubrany kombinezon, buty i rękawice, których używasz podczas jazdy na torze.



Połącz Moto-Fitting ze Szkoleniem na Symulatorze!
Podczas sesji Moto-Fittingu otrzymasz od nas w pigułce kluczowe informacje, jak poprawnie dosiadać motocykla, by w pełni wykorzystać jego nowy, spersonalizowany setup.
Należy jednak podkreślić, że nie jest to pełne szkolenie z techniki jazdy. Jest to jedynie solidny fundament – to na nim ma powstać i opierać się reszta budowli – Twoja technika jazdy. Aby w pełni wykorzystać potencjał idealnie ustawionego motocykla i zbudować prawidłową pamięć mięśniową, najlepiej jest połączyć sesję ustawień z pełnym szkoleniem na naszym symulatorze motocyklowym. Możesz umówić obie usługi na ten sam dzień, tworząc kompleksowy pakiet startowy dla Twojego rozwoju.
Dla kogo jest ta usługa?
Ofertę kierujemy do wszystkich motocyklistów jeżdżących po torze na motocyklach sportowych i torowych, które posiadają akcesoryjne, regulowane komponenty (kierownice, podnóżki i inne).
Moto-Fitting w Prezencie – Podaruj Komfort i Lepsze Czasy!
Szukasz idealnego prezentu dla motocyklisty torowego? Podaruj mu coś, co realnie wpłynie na jego komfort, bezpieczeństwo i wyniki! Istnieje możliwość zakupienia vouchera na sesję Moto-Fittingu.
- Voucher ma formę fizyczną, dzięki czemu stanowi świetny upominek.
- It can be purchased in person at our headquarters or ordered for delivery by courier after prepayment (shipping cost: +€10).
Szczegóły Usługi:
- Czas trwania: Do 60 minut
- Koszt: 299 zł
- Miejsce: Usługa realizowana jest stacjonarnie w naszej siedzibie.
Przestań walczyć ze swoim motocyklem. Spraw, by zaczął pracować dla Ciebie. Umów się na sesję Moto-Fittingu i odblokuj swój prawdziwy potencjał na torze.
Ready for a breakthrough? Contact us to arrange the details:
- Messenger: m.me/KUREKMotorsport
- WhatsApp: +48 503 060 624
- E-mail: biuro@kurekmotorsport.pl